کد خبر: ۴۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: سوخت شناورهای تجاری حامل کالاهای ممنوعه در استان بوشهر قطع می‌شود.

به گزارش آرانیوز،عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور مبارزه با قاچاق در استان صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: در حوزه دریا نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید تلاش شود تا فرهنگ فعالیت در عرصه تجارت و اقتصاد به صورت سالم در حوزه تجارت دریایی ترویج شود.

استاندار بوشهر از ابطال مجوز شناورهای متخلف خبر داد و بیان کرد: شناورهای تجاری که حامل کالاهای ممنوعه از جمله مشروبات الکلی باشند سوخت آنان قطع می‌شود.

وی بر لزوم افزایش کنترل در مبادی ورودی و خروجی استان تاکید کرد و افزود: با استقرار نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی، کالاهایی که از گمرکات خارج می‌شوند در گلوگاه‌ها دیگر نیاز به بررسی نیست.

گراوند خواستار اهتمام ویژه دستگاه قضائی برای برخورد با پدیده قاچاق شد و اضافه کرد: ایجاد شعبه‌ای تخصصی در دستگاه قضائی برای رسیدگی به پرونده‌های جرایم حوزه دریایی تشکیل شود.

وی با تاکید بر فعال سازی شماره تلفن سه رقمی برای پیگیری جرایم حوزه دریا گفت: سوخت یارانه‌ای لنج‌هایی که دارای دو قول‌نامه هستند قطع می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار