کد خبر: ۴۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
تبریز- رئیس جدید امور شوراهای حل اختلاف کشور و رئیس سابق دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با حمایت از واحدهای ‏ورشکسته، اجازه تعطیلی این واحدهای تولیدی و بیکار شدن کارگران آن را ندادیم.‏

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر وجود همدلی و صمیمیت در بین دستگاه‌های مختلف استان گفت: به لطف خداوند وضعیت دادگستری استان به وضعیت خوب و مطلوبی رسیده و تعاملات خوبی در این نهاد وجود دارد.

رئیس سابق دادگستری استان ادامه داد: در طول این مدت تعامل و همکاری خوبی مابین دستگاه قضائی و دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای استان انجام گرفته است.

وی با اشاره‌ای به جریان داشتن ملاقات‌های مردمی با مسئولان قضائی گفت: خوشبختانه ملاقات‌های مردمی هیچگاه تعطیل نشده و علاوه بر ملاقات با مردم در مکان دادگستری، تعامل و دیدارهایی با آنان در مساجد و محلات داشتیم که زمینه ساز ارتباطات تنگاتنگ این نهاد با مردم شد.

مظفری با اشاره‌ای به وجود ۲۰ واحد ورشکسته تولیدی مشغول به کار گفت: اجازه تعطیلی به این مراکز داده نشد حتی برخی از واحدهای تولیدی که تا قبل از این تعطیل شده بودند، دوباره احیا شدند تا مشکلات موجود در این راستا کاهش یابد و افراد بیشتری بیکار نشوند.

رئیس سابق دادگستری استان با اشاره‌ای به توجه ویژه به قضات گفت: توجه و تکریم قضات همواره مورد توجه دستگاه قضائی بوده و در این زمینه مراسم و جشنواره‌هایی برای تشویق قضات بر اساس عملکردشان با معیارهای پاک دستی و عدم ورود به مسائل سیاسی برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: قضات استان در کمال سلامت و با احساس مسئولیت کار خود را پیش برده اند.

رئیس جدید امور شوراهای حل اختلاف کشور با تبریک منصب جدید به خلیل الهی گفت: ایشان یکی از نیروهای متعهد و مسئولیت پذیر هستند که امیدواریم در دوره جدید با تکریم مردم و تعامل با دستگاه‌های قضائی اثرگذار باشند.

گفتنی است در این مراسم، موسی خلیل الهی به عنوان رئیس دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شده و از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری در این مسئولیت قدردانی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار