کد خبر: ۴۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران) اسماعیل جلیلی با تاکید بر اینکه تعزیزات حکومتی و این وزارتخانه در تعامل بسیار مناسب و خوبی در تلاش برای خدمت به مردم هستند، افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید و پیشگیری و مقابله از قاچاق یک امر ضروری است .

وی ادامه داد: این وزارتخانه با تمام توان از تعزیرات حکومتی در راستای این امر حمایت می کند تا جایی که شاهد یک بازار منظم و کارآمد در کشور باشیم.

جلیلی همچنین با اشاره به اقدامات وزارت اقتصاد و دارایی در این راستا، یادآور شد: توجه به مشکلات بازار و فعالان اقتصادی یکی از اولویت هایی است که در دولت به دنبال رسیدگی به آن هستیم.

یک کارشناس ارشد حوزه اقتصاد تصریح کرد: همکاری های بین بخشی موجود در وزارت اقتصاد و تعزیرات حکومتی در جهت ساماندهی به وضعیت بازار است و امیدواریم در آینده مشکلات موجود با برنامه ریزی های صورت گرفته رفع شوند.

این مقام مسئول در وزارت اقتصاد یادآور شد: تعزیرات به عنوان یک نهاد کاربردی در این زمینه تاثیرات بسیار زیادی دارد و از همین رو حمایت از آن امری لازم است.

گفتنی است، در این دیدار همچنین انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس عالی سازمان تعزیرات حکومتی از اسماعیل جلیلی جانباز هشت سال دفاع و معاون وزیر اقتصاد و دارایی برای انجام همکاری های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار