کد خبر: ۴۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:کشاندن برخی از حاشیه‌های فیلم گاندو به سطح جامعه و تضعیف بودجه صدا و سیما به مصلحت کشور و جامعه نیست.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به مباحثی که پیرامون کاهش بودجه صدا و سیما به‌خاطر پخش سریال گاندو مطرح شده است، اظهار داشت: صدا و سیما زبان ملت ایران است و این زبان باید از نظر مادی و معنوی تقویت شود. اگر ایرادی در صدا و سیما وجود دارد باید بدون اینکه در صحنه جامعه مطرح شود، آن را به صورت جلسات گفتمانی برطرف کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: کشاندن برخی از حاشیه‌های فیلم گاندو به سطح جامعه و تضعیف بودجه صدا و سیما به مصلحت کشور و  جامعه نیست.

وی با بیان اینکه باید از هرگونه تشنج‌زایی در سطح جامعه جلوگیری کرد، افزود: باید اختلافات با مسئولان ذیربط به صورت گفتمان دوستانه حل و فصل شود و صدا و سیما موظف است که مجموعه نیازهای فرهنگی، فکری، سیاسی و اجتماعی جامعه را بر اساس مستندات شفاف‌سازی کند و در راستای سیاستهای نظام جمهوری اسلامی عمل نماید.

سالک یادآور شد: در مجلس شورای اسلامی نیز بیش از 150 نفر از نمایندگان به خاطر پخش سریال گاندو و تقاضای ادامه این نوع تولیدات، از ریاست صدا و سیما حمایت کردند، امیدواریم دولت و مجلس این زبان ملت ایران را با قدرت مادی و معنوی خودشان تقویت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار