کد خبر: ۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
در اولین نشست مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر که با حضور بنیانگذار این مجمع برگزار شد کورش امینی طی حکمی به عنوان مسئول مجمع شهرستان دشتستان منصوب شد.

به گزارش آرانیوز(حوزه بوشهر)، اولین نشست مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر با حضورغلامرضا جعفری بنیانگذار این مجمع، حجت الاسلام نیافر دبیر مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی، حجت الاسلام فهیمی جانشین معاونت امور استانهای مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی برگزار شد.

در این نشست طی حکمی از سوی نورالله اذرخش خو، کورش امینی از جوانان ولایی و انقلابی به عنوان مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در شهرستان دشتستان منصوب شد.

گفتنی است؛ این مجمع از سال ۱۳۹۴ توسط جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و روحانیون مبارز و انقلابی جهت فعالیت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و … در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری راه اندازی شده است .


هم اکنون دفتر مرکزی این مجمع در استان قم واقع می باشد و استان بوشهر نیز ششمین استان می باشد که این مجمع در آن راه اندازی شده است.


مهمترین اهداف کلی این مجمع در سطح کشور به شرح زیر است:

۱_ اهتمام در احیاء و توسعه آداب و سنن اسلامی با الهام از آیات قرآن و روایات؛ الگوگیری و الگو دهی از سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهلبیت(ع)، اهتمام در احیاء و توسعه فرهنگ ضد استکباری دین مبین اسلام در نظام جمهوری اسلامی و کشورهای جهان اسلام.

۲_ انتقاد و اعتراض به افراد تضعیف کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی که موضع گیری و تلاش های آنها منجر به نفوذ فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی و ایادی آنان در نظام اسلامی می شود.

۳_ نشر و تبلیغ منویات فرامین و مطالبات ولی فقیه به روش های مختلف به ویژه در مبارزه با نفوذ فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی.

۴_ حمایت از مجاهدتها و اقدامات اسلامی و انقلابی مسئولین نظام و پیروان ولی فقیه در پیاده سازی احکام و شریعت دین مبین اسلام به ویژه در مبارزه با نفوذ فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی و ایادی آنان.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار