کد خبر: ۴۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر ورزش درباره جلوگیری از صدور ۸ حکم اجرایی برای یک نفر در ای وزراتخانه را قرائت کرد.

به گزارش آرانیوز، عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز(دوشنبه 24 تیر) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد:

** تذکر علی وقفچی و محمدرضا تابش نمایندگان زنجان و اردکان به وزیر مسعود سلطانی‌فر ورزش لزوم صدور دستور برای جلوگیری از صدور 8 حکم اجرایی برای یک نفر در وزارت ورزش و جوانان را متذکر شدند.

**تذکر محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین به وزیر نفت علت عمل خلاف قانون شرکت پالایش و پخش برای صدور مجوز احداث جایگاه سوخت و مجتمع‌های گردشگری با الزام پیوستن به برندهای خود ساخته و تأمین‌کننده منافع عده‌ای فرصت‌طلب شد چیست؟

**تذکر علی بختیار نماینده گلپایگان به وزیر نفت لزوم جلوگیری از صدور قبوض گاز برای مدارس و اخطار قطع گاز توسط شرکت ملی گاز.

**تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر کشور لزوم رسیدگی به حضور غیرمجاز اتباع بیگانه در کرمان.

**تذکر بهروز بنیادی نماینده کاشمر به وزرای نیروهای کشور ضمن درخواست برای صدور دستور ویژه برای رسیدگی به اعتراضات بحق کشاورزان و مورد جرایم بی‌حد و حصر چاه‌های کشاورزی خواستار توضیح در مورد علت عدم برخورد با توهین‌کنندگان به جامعه زنان شد.

**تذکر نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس جمهور توجه خاص به افزایش مستمری جامعه تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و سایر مؤسسات حمایتی.

**تذکر حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم برخورداری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیما از پوشش بیمه بیکاری در صورت از دست دادن شغل و به وزیر دادگستری لزوم توجه و نظارت بر عملکرد مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و علت عدم برگزاری آزمون وکالت در سال گذشته و به وزیر صنعت لزوم رسیدگی به نوسانات قیمت ارز و آشفتگی بازار و ایجاد سازوکار مشخص در سازمان صمت و سازمان حمایت از مصرف‌کننده برای کنترل قیمت تمام شده.

**تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس جمهور ضرورت رسیدگی به وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه‌های کشور را.

**تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به رئیس جمهور لزوم پیگیری و رسیدگی به موضوع بیمه درمانی ایثارگران را.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار