کد خبر: ۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
تهران- معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت:ستادامنیت انتخابات درسیستان وبلوچستان خوزستان وتهران تشکیل می شود.

به گزارش آرانیوز، حمیدرضا گودرزی ظهر دوشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات با اشاره به اهمیت امنیت انتخابات اظهار داشت: با توجه به فعالیت معاون امنیتی و انتظامی در سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران، هم طراز با ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات نیز در این سه استان تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور فعال فرمانداران در ستاد انتخابات، مقرر شده معاونان انتظامی، سیاسی و اجتماعی نیز در جلسات ستاد امنیت انتخابات حضور پیدا کنند و برخی موضوعات مهم با حضور فرماندار در ستاد تأمین استان مطرح می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اهمیت ستاد امنیت انتخابات برای استان تهران افزود: مقرر شده که فرمانداران طرح‌های امنیتی را در حوزه انتخاباتی خود ارائه داده و طرح‌ها با قابلیت اجرایی، مصوبه شورای تأمین را دریافت کنند.

گودرزی ادامه داد: زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بنا به دستور مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و استاندار باید فراهم شود بر این اساس در حوزه امنیتی اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت انتخابات را خدشه‌دار کند.

وی تصریح کرد: در همه شهرستان‌ها تعداد شعبات باید مشخص شوند و نیروی انتظامی امنیت صندوق‌های رأی را به عهده بگیرد و در صورت نیاز نیز می‌توانند از سایر نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه استفاده کنند و در صورت آموزش مناسب منع قانونی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران همچنین گفت: چالش‌ها، فرصت‌ها و موضوعات مختلف مربوط به انتخابات در این جلسه احصا می‌شود و اگر نیاز است از امروز اقدامات در دستور کار قرار بگیرد تا مردم مشارکتی فعال در انتخابات داشته باشند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان شمارش آرا نیز زمینه‌های مناسب فراهم می‌شود و اگر نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد از امروز اقدامات لازم انجام شود تا شمارش آرا نیز با آرامش انجام شود.
 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار