کد خبر: ۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
اولین امداد رسانی برای شهر اولین ها از هواپیمایی آتا بعد از 24 ساعت در منطقه زلزله مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) تنها 24 ساعت پس از زلزله هراس انگیز مسجد سلیمان شرکت هواپیمایی آتا به مدیریت کاپیتان کازوکی یک محموله کمک های غذایی را بصورت ویژه به مناطق زلزله زده مسجد سلیمان ارسال کرد که این محموله جهت توزیع به فرمانداری این شهرستان تحویل داده شد؛ پیش تر نیز در بهبوهه سیل خانمان سوز فروردین ماه 98 شرکت هواپیمایی آتا اولین پیشگام در ارسال کمک های محموله ای در قالب آب معدنی و پتو بود.


اما ضمن تشکر از دکتر کار اندیش رئیس هیئت مدیره این هواپیمایی وزین جای تأمل است که چطور مدیران یک هواپیمایی میتوانند کمک های محموله ای برای هموطنان سیل زده و یا زلزله زده اختصاص دهند اما دیگر ارگانهای خصوصی و گاهاً دولتی حتی یک پیام همدردی را هم از هموطنان دریغ میکنند.


به راستی قاب لبخند تلخ قربانیان با برکت دست توانمند رنگ شیرینی میگیرد.

با همه تلاش هایی که صورت گرفته است، اما این هواپیمایی آتا است که توانسته با تمام توان خود را به منطقه محروم و زلزله زده مسجدسلیمان برساند و امداد رسانی های خود را آغاز کند.

با همه این شرایط، می توان از عملکرد صورت گرفته از این شرکت رضایت داشت به این خاطر که آتا همیشه در همه بحران های به وجود آمده در کشور، نقش امدادی بسیار خوبی به لحاظ مسئولیت های اجتماعی ایفا کرده است.

این شرکت در زمینه انجام مسئولیت های اجتماعی در کشور توانسته جایگاه بسیار خوبی پیدا کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار