کد خبر: ۴۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
رئیس پارک علم و فناوری کردستان گفت: جوامع پیشرفته به اهمیت نیروی انسانی خلاق و نوآور پی برده اند و با سرمایه گذاری مداوم بر آن منجر به شکوفایی اقتصاد این کشورها شده است.

به گزارش آرانیوز، خالد سعیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد نوآورانه اشتغالزایی آب با اشاره به حضور موفق نیروهای خلاق در این رویداد، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مسئولان ما به این مسئله مهم واقف نیستند و سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی را هزینه می‌دانند.

وی افزود: به همین دلیل است که اقتصاد بر پایه خلاقیت و نوآوری صورت نمی‌گیرد در حالیکه امروزه نباید اهمیت نیروی انسانی را نادیده گرفت و باید محیطی برای پرورش و شکوفایی نیروی انسانی خلاق ایجاد کرد.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان ادامه داد: برگزاری استارتاپ ویکند بسیار مهم است زیرا تربیت و شناسایی نیروی انسانی خلاق سبب شکوفایی خلاقیت و نوآوری وجودی شرکت کنندگان می‌شود.

سعیدی با تاکید بر برگزاری بیشتر این رویدادها، یاداور شد: صندوق پژوهش و فناوری برای هر یک از پروژه‌های مورد توافق جوانان شرکت کننده در استارتاپ تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد کرد.

گفتنی است استقبال بسیار زیادی از رویداد اشتغالزایی آب صورت گرفته و حدود ۸۰ نفر در آن شرکت کردند که ۱۲ تیم شکل خواهند گرفت و از امروز ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و از روز پنج شنبه نیز آموزش‌های فشرده کسب و کار آغاز شده و روز جمعه نیز اختتامیه برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار