کد خبر: ۴۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
رئیس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه ارتقای کیفیت بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهر در دستور کار است، گفت: به زودی بخش نوزادان و زنان بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آرانیوز، سید احمد ابوالقاسمی فر شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن دهه کرامت با حضور رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد استان سمنان به میزبانی واحد شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش کارکنان این دانشگاه باعث شد تا بخش‌های مختلف همانند بیمارستان و دانشکده پزشکی و رشته‌های علوم پزشکی پابرجا و دایر بماند، ابراز داشت: طی یک سال گذشته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) اتاق آی‌سی‌یو جدید، آشپزخانه بیمارستان، بخش ریکاوری و اتاق عمل شماره پنج به مرحله بهره‌برداری رسید والبته درصدد هستیم که در آینده بخش نوزادان و زنان را هم به این مجموعه اضافه کنیم.

وی افزود: ارتقای وضعیت بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و کیفیت ارائه خدمات به همشهریان در دستور کار قرار دارد و معتقدیم رضایت مردم بهترین ثمره برای فعالیت بیمارستان است، البته اعتبار بخشی وزارت بهداشت نیز رصد می‌شود تا نمره منفی نگیریم که این با تلاش‌های کارکنان این حوزه تاکنون عملی شده است.

برگزاری ۲ کنفرانس ملی در شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه برای افزایش درآمد برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: در بخش آموزش تاکنون پنج دوره مهارتی کوتاه‌مدت در این شهرستان برگزار شد که البته دو کنفرانس ملی نیز شهریور و آبان برنامه‌ریزی‌شده است.

ابوالقاسمی فر در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه علمی دانشگاه با راه‌اندازی مرکز رشد به‌تازگی مجوز گرفت و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی که طی مسیر برای اخذ مجوز است.

وی افزود: با رایزنی صورت گرفته با سازمان استانداردسازی صنایع غذایی باوجود امکانات آزمایشگاهی موجود در دانشگاه آزاد واحد شاهرود، دیگر همشهریان ما نیاز به سفر به تهران یا شهر دوردست برای اخذ مجوز استاندارد صنایع غذایی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم نوجوانان هیئت ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای شاهرود به اجرای ورزش باستانی پرداختند و مداحان اهل‌بیت (ع) به ذکر مناقب و فضایل ائمه اطهار (ع) پرداختند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار