کد خبر: ۴۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
دماوند- فرماندار دماوند بر لزوم چاره اندیشی جهت عدم وجود جاده کمربندی در دماوند و رودهن تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز، ظهر سه شنبه نشست نماینده مجلس شورای اسلامی و فرمانداران دماوند و فیروزکوه با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و در این نشست مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی دماوند و فیروزکوه طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مجید صفری در این نشست نبود کمربندی در محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند را مشکل ساز دانست و اظهار داشت: عدم وجود جاده کمربندی در شهرهای دماوند و رودهن در محدوده محور تهران – فیروزکوه و هراز، همواره مشکلات عدیده ترافیکی را برای مسافرین و نیز شهروندان بوجود می‌آورد که نیازمند چاره اندیشی است.

صفری گفت: شهرستان دماوند به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی در دو محور پر تردد ترافیکی هزار و فیروزکوه واقع شده و همواره در ایام تعطیلات و پایان هفته شاهد ترافیک سنگین در این دو محور هستیم.

وی افزود: طی سال‌های گذشته طرح کمربندی جنوبی شهر دماوند از سوی وزارت راه و شهرسازی تهیه و پیمانکار مربوطه نیز نسبت به تجهیز کارگاه اقدام ولی بدلیل عدم تأمین اعتبار با اعمال ماده ۴۸ اجرای عملیات متوقف شد.

فرماندار دماوند بیان داشت: با توجه به افزایش تردد خودروها در این دو محور مواصلاتی و شرایط نامناسب موجود که هر ساله نیز بر شدت آن افزوده می‌شود، نیاز است با اختصاص اعتبار و آغاز مجدد عملیات اجرایی طرح کمربندی جنوبی شهر دماوند، یک مشکل ترافیکی کشوری مرتفع می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار