کد خبر: ۴۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
اردبیل - استاندار اردبیل گفت: همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و دستگاه های دولتی در توسعه اقتصادی و فرهنگی این استان نقش مهمی دارد.

به گزارش آرانیوز، اکبر بهنام جو ظهر دوشنبه در مراسم معارفه دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل اضافه کرد: وجود امنیت در استان اردبیل اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با همکاری و همدلی دستگاه قضایی و دستگاه های مختلف نظامی و دولتی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه آیین تودیع و معارفه بهانه ای برای استفاده از ظرفیت شخصیت های کشوری است، افزود: اینگونه آیین ها سبب می شود مروری بر عملکرد خود در گذشته کرده و از رهنمودهای میهمانان کشوری بهره مند شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال در استان از میزان پرونده های قضایی کاسته می شود، ادامه داد: بیکاری مادر تمام بدی‌ها و بزهکاری ها و تخلفات جامعه است باید با همکاری و همدلی تمام دستگاه ها این معضل به حداقل برسد.

وی احیای واحدهای تولیدی راکد را یادآور شد و بیان داشت: امسال شاهد راه اندازی پروژه های خوبی در استان خواهیم بود از جمله راه اندازی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر فاز دوم لاستیک سازی اردبیل و چند واحد دیگر در اولویت است.

بهنام جو تصریح کرد: ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از اولویت دستگاه های اجرایی متولی است و تسهیل در صدور مجوز و حمایت از سرمایه گذاران زمینه را برای راه اندازی کسب و کار فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه فصل جدیدی برای مبارزه با آسیب های اجتماعی شروع شده است، افزود: همکاری دستگاه قضایی و برنامه ریزی های انجام شده در محلات آسیب پذیر اقدامات خوبی برای پیشگیری از بزهکاری های اجتماعی صورت گرفته است.

استاندار اردبیل افزود: بیش از ۴هزار نفر جمعیت برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش می کنند و دهیاران و شوراهای روستاها در پیشگیری از اختلافات موجود پیرامونی باید وارد عمل شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار