کد خبر: ۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
اسماعیل جلیلی جانباز هشت سال دفاع مقدس به مردم ولایتمدار استان زرخیز خوزستان و مردم غیور مسجدسلیمان،اندیکا، لالی، هفتگل برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه لبیک گفت.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) گروه های سیاسی، علمی، اجتماعی،نخبگان، اساتید، فرهنگیان،عشایر غیور،بختیاری ها، فعالین سیاسی از جلیلی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند که بااستقبال مردم این حوزه انتخابیه مواجه شد.

مردم ولایتمدار و غیور بختیاری شهرستان مسجدسلیمان،اندیکا، لالی، هفتگل طلاترین نماینده خود را از دست نخواهد داد.

روحی تازه در کالبد انتخابات دوره یازدهم مجلس در انتظار مردم ولایتمدار مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، هفتگل دمیده شد تا  جلیلی برای برخی کاندیداهای مجلس سایه سنگینی باشد.

 و در نهایت ورود جلیلی به کارزار انتخابات مجلس در مسجدسلیمان قطعی شد. این چهره محبوب مردمی مرد اقتصاد و چهره ملی از زادگاهش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب می شود.

اسماعیل جلیلی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه نمایندگی مسجدسلیمان هفتکل و اندیکا ولالی در طول چهارسال نمایندگی توانست کارنامه قابل قبولی از خود برجای گزارد.

او در حوزه بین المللی با عضویت در اجلاس بین المجالس آسیا و مشارکت در نشست های کارشناسی اقتصادی در رسانه ملی و تحلیل های مدرن و قابل تحسین وی دراین زمینه همچنین ریاست در مجمع نمایندگان استان و پایه گذاری و بدعت حضور مستمرو بی وقفه در حوزه های نمایندگی از وی چهره برجسته و شاخصی ساخته که در قلوب مردم بعنوان فردشایسته و مقبولی نمود داشته است.

دکتر جلیلی بعد ازنمایندگی و مستشاری در دیوان محاسبات درحال حاضر بعنوان معاون پارلمانی وزیر اقتصاد مشغول خدمت میباشد.

حال این نماینده ادوار مردم نمایندگی مسجدسلیمان هفتکل و اندیکا و لالی حال برای حضور در کارزار انتخاباتی پا به میدان گذاشته است تا با صداقتی که مردم از او سراغ دارند به دور از شعارهای غیر واقعی، در مسیر خدمت هرچه بیشتر به مردم قدم بگذارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار