کد خبر: ۴۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزرای راه و بهداشت خواستار رسیدگی به تخلیه و بارگیری همزمان کالای اساسی (مواد غذایی) و مواد معدنی و شیمیایی در بنادر کشور شدند.
 

به گزارش آرانیوز، علی اکبر کریمی و نادر قاضی‌پور نمایندگان مردم اراک و ارومیه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تخله و بارگیری کالای اساسی در کنار تخلیه و بارگیری مواد معدنی و شیمیایی در بنادر کشور به وزاری راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تذکر کتبی به شرح زیر دادند؛

« لزوم رسیدگی به وضعیت تخلیه و بارگیری مواد غذایی در کنار مواد معدنی و شیمیایی در بنادر کشور به ویژه بندر شهید رجایی که باعث به خطر افتادن سلامت مردم و بهداشت عمومی می‌گردد.

با عنایت به این‌که حسب بازدید انجام شده از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان مشاهده شد که مواد غذایی مثل شکر در کنار مواد معدنی و شیمیایی تخلیه و بارگیری می‌شود و حسب گزارش‌های واصله در سایر بنادر کشور نیز از جمله بندر امام خمینی (ره) غلات به طور همزمان و در کنار مواد معدنی تخلیه و بارگیری می‌شوند.

این وضعیت می‌تواند مخاطرات جدی برای بهداشت عمومی و سلامت مردم به همراه داشته باشد. ضروری است به این وضعیت رسیدگی شده و از اقدامات خلاف اصول بهداشتی در بنادر کشور جلوگیری به عمل آید.»

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار