کد خبر: ۴۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: حمله و مجروح کردن شیرمحمدعلی زندانی فشافویه در ۹۰ ثانیه رخ داد و ماموران زندان بلافاصله بدن مجروح او را به درمانگاه منتقل کردند.

به گزارش آرانیوز، اصغر جهانگیر درباره قتل شیرمحمدعلی زندانی فشافویه، گفت: این اتفاق در ۹۰ ثانیه رخ داده است، یعنی در کمتر از دو دقیقه این درگیری به وجود آمده و زندانیان با سرامیک شکسته به آن مرحوم حمله کردند و این حمله به قدری سریع بوده که تا رسیدن مسئولین زندان او را مجروح کردند.

او افزود: البته ماموران زندان بلافاصله او را به بهداری معرفی می‌کنند و تحت درمان‌های اولیه قرار می‌گیرد و سپس به بیمارستان اعزام می‌شود ولی به دلیل شدت خون ریزی فوت می‌کند.

جهانگیر با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیگیری موضوع قتل فشافویه گفت: مسئولان سازمان زندان‌ها به نمایندگی از ریاست قوه قضائیه به خانواده آن مرحوم سرکشی کرده و مراتب تسلیت خود را اعلام کرده و پیگیر این موضوع هستند و ما اجازه نمی‌دهیم حقوق این فرد تضییع شود.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته علیرضا شیرمحمدعلی زندانی ۲۱ ساله در زندان فشافویه مورد حمله دو قاتل سابقه دار قرار گرفت و با ۳۰ ضربه مجروح شد. کیفر خواست متهمان پرونده قتل عمدی «علیرضا شیرمحمدعلی» ۲۲ خردادماه صادر شد.

اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه ۲۷ خردادماه با تشریح جزئیات مضروب و به قتل رسیدن مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی،از دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان زندان‌ها و دادستانی کل کشور برای بررسی قصور احتمالی ماموران خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار