کد خبر: ۴۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
وحید امیری ملی پوش تیم فوتبال کشورمان در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: تا کنون موفق به دیدار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نشده ام و مشتاق دیدار ایشان هستم.

به گزارش آرانیوز(حوزه لرستان)، حجت الاسلام سید امین موسوی در این دیدار که در عقیدتی سیاسی فرماندهی استان لرستان برگزار شد با ابراز خرسندی از موفقیت های فوتبالیست اهل لرستان تیم ملی ایران از رعایت موازین اخلاقی و دینی توسط ایشان در میادین مختلف تقدیر و تشکر کرد و گفت: رفتار و منش شما می تواند الگویی برای سایر جوانان و نوجوانان باشد.

1yzm_7db6b055-5ae.jpg

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی استان با اشاره به حرکت زیبای وحید امیری در مقابل مدافع تیم اسپانیا در جام جهانی گفت: همانگونه که عملکرد شما در میادین ورزشی بازتاب گسترده ای در جامعه و حتی در سطح جهانی دارد، سبک زندگی و حرکات شما نیز به عنوان الگو در جامعه تاثیر بسیار زیادی دارد واین جهت ورزشکاران ما حتی می بایست نمونه بارز یک جوان مسلمان در جامعه باشند.

وحید امیری در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در عقیدتی سیاسی انتظامی استان بیان داشت: بنده از خانواده ای مذهبی هستم و همیشه پدر و مادرم در زمان فوتبال بنده به امام زاده محل سکونت مان می روند و در آنجا برای موفقیتم دعا می کنند و از این جهت بنده موفقیت هایم را مدیون دعاهای خیر پدر و مادرم می دانم.

vpw0_0+2.jpg

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار