کد خبر: ۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
دزفول- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان باید از خروجی کیفی برخوردار باشد و رفع دغدغه‌های مردم در این حوزه‌ها به صورت مشهود نمود پیدا کند.

به گزارش آرانیوز، محمد حیدری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: مصوبات جلسه شورای سلامت شهرستان باید از خروجی کیفی برخوردار باشد و مشکلی از مشکلات مردم را در حوزه بهداشت و سلامت برطرف کند.

وی با بیان اینکه صرف برگزاری جلسات و تعدد آمار برگزاری این نشست کافی نیست، افزود: رفع دغدغه‌ها و پیگیری مطالبات مردم در زمینه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی باید به صورت مشهود در مصوبات و پیگیری‌های این شورا نمود داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، خواستار تقویت دبیرخانه شورای سلامت و افزایش تلاش این دبیرخانه در راستای پیگیری مصوبات این شورا شد و گفت: لازم است قبل از برگزاری جلسات شورای سلامت، ابتدا جلسات کارشناسی برگزار و دستور کارهای این شورا در دبیرخانه و کمیته‌های تخصصی بررسی شود سپس راهکارها و پیشنهادات به دست آمده در جلسه شورای سلامت مطرح شود.

حیدری، اتخاذ تصمیمات کارآمد و خوب در راستای رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان را مشروط به کار کارشناسی دقیق در خصوص مهمترین موارد و مشکلات این حوزه و اهتمام نسبت به مقوله مسئله یابی برای انتخاب دستور کارها دانست و افزود: جهت فکری این جلسه در مورد مشکلات حوزه سلامت شهرستان توسط دبیرخانه این شورا تعیین می‌شود بنابراین این دبیرخانه یک نقش راهبردی و متمایز دارد که باید تلاش کند تا تمامی مشکلات اساسی و مهمترین مطالبات و دغدغه‌های مربوط به سلامت مردم شهرستان و امنیت غذایی آنها را ابتدا شناسایی کند و سپس به ارائه راهکار در جهت رفع آنها بپردازد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار