کد خبر: ۴۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
قدس- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری آنلاین خبر داد و گفت: اعضای این باند بیش از ۹۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش آرانیوز، سردار محسن خانچرلی  اظهار داشت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر اینکه درگاه های اینترنتی جعلی و پر مخاطب به طور غیرمجاز از حساب آنها پول برداشت شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد اعضای یک باند ۱۱ نفره با راه اندازی درگاه‌های اینترنتی جعلی و سایت‌های پرمخاطب و با خرید و اجاره کارت‌های عابر بانک تعدادی از افراد فقیر، تراکنش‌های بانکی را به حساب‌های آنان واریز و به‌صورت اینترنتی از آن استفاده می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: با بررسی های بیشتر از سوی کارشناسان پلیس فتا، اعضای این باند شناسایی و مشخص شد بیش از ۹۴ میلیارد ریال گردش مالی داشتند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و پس از هماهنگی با مراجع قضائی همه اعضا این باند که در استان های هم جوارمخفی شده بودند، غافلگیر و دستگیر شدند.

خانچرلی افزود: طبق اظهارات متهمان دستگیر شده، آنها ۹۴ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند، که با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار