کد خبر: ۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
نظرآباد - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: متروی کرج-هشتگرد قابلیت جا به جایی ۲۵۰ هزار مسافر در روز را دارد.

به گزارش آرانیوز، محمود بهمنی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی شهرک گلخانه‌ای شهرستان نظرآباد که با حضور استاندار البرز به منظور شرکت در جشن برداشت گندم همراه بود، اظهار کرد: البرز امکانات زیادی دارد و موتور محرکه اقتصاد در این استان راه افتاده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه بیش از ۱۵ درصد امکانات بودجه‌ای به البرز تخصیص یافته است؛ در حالی که میانگین ما ۱۱.۲ است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته بخشی از حق البرز محقق نشده است، گفت: کشاورزی البرز رتبه‌های نخست در بیشتر زمینه‌ها را دارد و در زمینه تولید شیر ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن در روز در نظرآباد را داریم.

بهمنی با اشاره به تحریم‌های نفتی و غیرنفتی در کشور افزود: اکنون راه نجات رونق کشاورزی در قالب صنعت است و کارهای گلخانه‌ای نمونه این اقدامات است که امکانات آن را داریم.

وی ادامه داد: از محل صادرات بخش کشاورزی می‌توان کاهش فروش صنعت نفت و صنعت پتروشیمی را جبران کرد و صادرات به کشورهای همسایه را مدیریت کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: امکانات زیرساختی فراهم شده و برای ایجاد جاده ترانزیتی در این منطقه تلاش می‌کنیم، مجوز آب شرب اخذ شده و با قول وزیر راه امید است متروی کرج - هشتگرد با قابلیت جابجایی ۲۵۰ هزار مسافر در روز هر چه زودتر به سرانجام برسد.

بهمنی به اهمیت جاده چرمشهر - آبیک اشاره کرد گفت: افتتاح این پروژه برای کاهش ترافیک به یقین تأثیرگذار است و تمامی ماشین‌های سنگین که به سمت قم و ساوه و دیگر شهرها حرکت می‌کنند به این سمت هدایت می‌شود و سهم مردم نظرآباد برای استفاده این مسیر تا پنج ماه آتی محقق شود.

بهمنی در پایان افزود: امید است با کمک استاندار و مسئولان استان طی دو سال اخیر بتوانیم البرز را به عنوان استان نمونه کشور معرفی کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار