کد خبر: ۴۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سحرگاه امروز، گفت: هر دشمنی که به مرزهای کشورمان تعرض کند به وی امان نداده و نابود می شود.

به گزارش آرانیوز، سردار حسین سلامی ظهر امروز در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج اظهار داشت: همه شما شنیدید که سحرگاه امروز یک هواپیمای بدون سرنشین کشور آمریکا در حین ورود به آسمان کشورمان سرنگون شد.

وی گفت: این منش و روش اصلی ملت ایران در راستای مقابله و برخورد با دشمنان است و سرنگون کردن هواپیمای آمریکا یک پیام آشکار، واضح و روشن داشت.

فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی افزود: این اقدام ثابت کرد که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر گونه تعرض بیگانگان به این سرزمین عکاس العمل و واکنش قاطع و کوبنده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مرزهای کشور برای ما یک خط قرمز است، افزود: هر دشمنی که به سرزمین ما تعرض کند نابود می شود و این پیام واضح سربازان این نظام و انقلاب است و احترام به تمامیت ارزی و منافع حیاتی ملت ایران یک اصل مهم برای ما به شمار می رود.

سردار سلامی افزود: ملت ایران بنای جنگ با هیچ کشوری را نخواهد داشت ولی با تمام قدرت و توان از مرزها دفاع می کند.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد مردم استان کردستان، گفت: مردم استان کردستان با الهام گرفتن از بزرگی و عظمت این سرزمین، در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به رشادت های مردم استان کردستان، افزود: کردستان مملو از خون شهیدانی است که در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی از جان خود گذشتند و عزت را به مردم کشور ارزانی داشتند.

وی با اشاره به اهمیت قوم کرد در جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: می توان واژه کرد را به معنی رشادت، کرامت و دلاوری معنی کرد، چرا که کردها از این واژه ها الهام گرفته اند و بنابراین کردستان و مردمانش افتخار بزرگ ملت ایران هستند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه کردها اصیل ترین قوم ایران هستند، با فرهنگی غنی در خدمت تاریخ پرشکو ایران و اسلامی قرار دادند، یادآور شد: کردها در شکل دهی تمدن عظیم ما نقش بزرگی دارند و به همین دلیل است که این سرزمین بارها مورد طمع استکبار جهانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: منطق اصلی در جمهوری اسلامی مقاومت و مبارزه است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ما از مبارزه نه تنها آسیب ندیده، بلکه در مسیر رشد و توسعه قرار داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار