کد خبر: ۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کشور به خاطر فشارهای آمریکا و برخی کشورهای منطقه در شرایط خاصی است، گفت: سیاست دولت مقاومت در برابر فشارها است.

به گزارش آرانیوز، اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در بدو ورود به استان زنجان در محل فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کشور به خاطر فشارهای آمریکا و برخی کشورهای منطقه در شرایط خاصی است، گفت: سیاست دولت مقاومت در برابر فشارها است.

جهانگیری تأکید کرد: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این شرایط و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان، در حوزه‌های اقتصادی و بودجه به خوبی بیان شود.

وی افزود: اگر مردم و فعالان اقتصادی به‌صورت دقیق در جریان مسائل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع حساس به خوبی عبور کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور بابیان اینکه راهکارهای خوبی برای عبور از شرایط خاص کشور تدوین‌شده است، ابراز کرد که با همراهی و همدلی مردم این مرحله حساس را پشت سر می گذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه طرح‌های عمرانی، اقتصادی و کشاورزی در استان زنجان آماده افتتاح است، اظهار کرد: شرکت در جلسات و دیدار با نخبگان و مسئولین فرصت خوبی است که مسائل، محدودیت‌ها و مشکلات استان زنجان در بخش‌های مختلف با گفتگو بررسی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار