کد خبر: ۴۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در منزل شخصی هنرمند نوجوان مسجدسلیمانی موفقیت وی در عرصه ی کشوری را به وی تبریک گفتند .

به گزارش آرانیوز، مهندس قباد ناصری در این اقدام که در راستای حمایت از فرهنگ و هنر بومی و ایلی صورت گرفت ضمن حضور در منزل آرمان امیدی نوجوان هنرمند مسجدسلیمانی که با درخشش خیره کننده اش در مسابقه عصرجدید موجب نگاه و توجه همگان به فرهنگ و هنر غنی ایل بختیاری شد از وی تقدیر نمود .

مهندس ناصری در این دیدار صمیمانه اظهار داشت : از اینکه یک نوجوان از یک شهر محروم و دور از مرکز، آستین همت بالا می زند و بدون داشتن استاد و راهنما می تواند در مسابقه ای سخت و نفس گیر رقبایش را از پیش رو بردارد و آوازه ی هنر و موسیقی ایل بختیاری را بار دیگر زنده کند برای بنده و بالطبع بسیاری از هنردوستان یک افتخار ارزشمند است .

وی افزود : قطعاً این هنرمند در ابتدای راه قرار دارد و وظیفه ی همه ما حمایت از « آرمان » شناخته شده و « آرمان»  های ناشناخته جامعه هنری است تا بتوانیم جایگاه موسیقی و هنر اصیل بختیاری را بار  دیگر زنده نماییم .

همچنین در اقدامی دیگر از این هنرمند نوجوان مسجدسلیمانی جهت حضور در جمع مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دعوت بعمل آمد و وی با حضور در این جلسه مورد تشویق و تفقد اعضای هیأت مدیره و روسای بخش های مختلف این شرکت قرار گرفت .

در این جلسه نیز مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به حرکت و مشی پهلوانانه ی آرمان امیدی پس از اعلام رأی ناباورانه هیأت داوران و حذف وی از ادامه مسابقات گفت : لحظه ی وداع یکی از سخت ترین لحظات است و در مرحله ای که همه ادامه ی مسیر تا پیروزی برای آرمان را تصور می کردیم وی از ادامه ی رقابت باز ماند ولی او با سخنانی حکیمانه که بسختی می توان باور کرد از ذهن یک نوجوان خلق شده است به رقیب خود و در میان اشک هواداران و همتبارانش که سراسر کشور نظاره گر این صحنه بودند تبریک گفت و این یعنی منش پهلوانی و روحیه ی بازیابی بعد از شکست در ذات و ضمیر این شیربچه ی بختیاری نهفته است .

مهندس قباد ناصری خطاب به این هنرمند نوجوان گفت : آرمان تو تا چند روز پیش یک بچه ی ساده ، ناشناخته و بی نام بودی ولی هنر خدادادی و روحیه ی پهلوانی ات امروز تو را به یک مظهر و سمبل برای جامعه ی هنری این شهر و منطقه و حتی ایل بختیاری مبدل ساخته است و باید بیشتر از گذشته مواظب خود و هنرت باشی .

وی افزود : ما هر حمایتی که لازم باشد و در اختیارمان باشد از تو خواهیم داشت و از دیگر عزیزان نیز خواهش دارم که بدانند آرمان از امروز نیاز به توجه و دستگیری دارد و باید از نظر مادی و معنوی مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد چرا که باور داریم این نوجوان می تواند زنده کننده و جانشین مناسبی برای استاد فقید موسیقی بختیاری مرحوم بهمن علاء دین باشد .

در پایان این جلسه مهندس ناصری هزینه یک سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه اعضای خانواده را برای وی متقبل شد . همچنین هدیه ی اعضای هیأت مدیره و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جهت حمایت و تشویق این نوجوان هنرمند از سوی مهندس ناصری به ایشان اهداء شد .

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار