کد خبر: ۴۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
در حالی عصر امروز اسماعیل جلیلی نماینده دولت و هیئت همراه وارد استان خوزستان شدند که فردا دژپسند وزیر اقتصاد برای اولین بار به استان خوزستان سفر می کند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) اسماعیل جلیلی نماینده دولت و هیئت همراه وارد استان زرخیر و هشت سال دفاع مقدس شدند و در فرودگاه اهواز مورد استقبال رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، مسئولین و مدیران اقتصادی قرار گرفتند.

تجدید میثاق با آرمان هاش شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار و ابلاغ پیام تبریک وزیر اقتصاد به حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، دیدار با رحیمی رئیس صدا و سیمای مرکز خوزستان،دیدار با فعالان و مدیران اقتصادی خوزستان، پیرامون زیرساخت ها و وضعیت سیل زدگان،در راستای منویات امسال مقام معظم رهبری رونق تولید، اهم برنامه های سفر دو روزه جلیلی به استان خوزستان خواهد بود.

نقش اصلی در اقتصاد را مردم بر عهده دارند، تسهیلات قطره‌ چکانی به واحدهای تولیدی تاثیرگذار نیست. وقتی وزارت صنایع و جهاد کشاورزی طرح‌های سرمایه‌ گذاری را تایید می‌کنند چرا بانک‌ها باید این طرح‌ها را به بهانه عدم توجیه اقتصادی رد کنند.

نمایندگان مردم در مجلس باید روشن و شفاف در جریان امور اقتصادی قرار بگیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار