کد خبر: ۴۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده نجف آباد عنوان کرد: لیست افراد بازنشسته در دستگاه های اجرایی به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه شود تا افراد بازنشسته اینطور بی حساب و کتاب در دستگاه های اجرایی مشغول به کار نباشند.

به گزارش آرانیوز،  ابوالفضل ابوترابی،در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 20 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور با انتقاد از عدم پرداخت طلب فرهنگیان اعم از حق التدریسی ها، خرید خدماتی ها و پاداش پایان خدمت فرهنگیان عنوان کرد: متاسفانه قانون حقوق برای سال 98 نیز به اجرا درنیامده که در صورت عدم تحرک دولت در این خصوص، با استفاده از ابعاد نظارتی درخصوص این موضوع برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تذکر بعدی درخصوص بلاتکلیفی 7200نفر افراد گزینش شده جهت استخدام در قوه قضائیه است که در حال حاضر قوه قضائیه به شدت به این نیروها احتیاج دارد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تذکر بعدی مربوط به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در حال حاضر مطلعیم حداقل 27 نفر از افراد بازنشسته در سمت های مدیریتی بالا مشغول به کار هستند. در این موضوع در صورت اهمال کاری برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر نماینده عنوان کرد: هر مورد درخصوص به کارگیری بازنشستگان وجود دارد، باید به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه شود تا کمیسیون اجتماعی به این موضوعات رسیدگی کند تا اینطور بی حساب و کتاب افراد بازنشسته هنوز در دستگاه های اجرایی مشغول به کار نباشند./

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار