کد خبر: ۴۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴
شنیده ها حاکی از این است که حکم شهرداری موسی شاعری که هم اکنون سرپرستی مدیریت شهری کلانشهر اهواز را بر عهده دارد مورد موافقت وزارت کشور قرار نگرفته است.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران) یک منبع موثق در این خصوص اظهارداشت: موسی شاعری که شاخص ترین سابقه کاری او معاونت فرهنگی شهرداری اهواز بوده در حالی از سوی شورای شهر اهواز به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شده که با مخالفت وزارت کشور رو به رو شده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: تایید حکم شهرداری یک کلانشهر از سوی وزارت کشور دارای شاخص ها و معیارهایی است که شاعری از آن برخوردار نیست.

همچنین یک کارشناس خدمات شهری در این خصوص می گوید: انتخاب این گزینه برای شهرداری اهواز از سوی مردم و نخبگان با انتقادهایی همراه است که شورای شهر باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی افزود: گزینه های توانمند دیگری در عرصه خدمات شهری وجود دارند که شورای شهر باید برای معرفی آنها به عنوان شهردار کلانشهر اهواز به اجتماع برسد.

می یادآور شد: نباید اجازه داد که شهر اهواز با انتخاب های سلیقه ای به عقب بازگردد و نیاز است که اعضای شورای شهر به خواست مردم احترام بگذارند و فردی توانمند و شاخص را برای این جایگاه تعیین کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار