کد خبر: ۴۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اجازه ورود عناصر قدرت در اجرای احکام قضایی ندهید.

اجازه ورود عناصر قدرت در اجرای احکام قضایی ندهید

 

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: یکی از عوامل مهم در امیدوار کردن مردم خروجی احکام دستگاه قضائی است. مردم از برخورد با دانه درشت‌ها امیدوار می‌شوند، یکی از مهتمان در جلسات دادگاه با کت و شلوار شرکت می‌کند مردم از رفع تبعیض خوشحال می‌شوند. در اجرای قانون هیچکس را ندیدن موجب خوشحالی مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: اجازه ورود ندادن به عناصر قدرت در دستگاه قضائی مردم را خوشحال و امیدوار می‌کند. حرف دل مردم است که قانون برای دانه درشت‌ها و افراد ضعیف یکسان باشد.

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: از اینکه پرونده‌ها به ۵ تا ۶ سال نرسد مردم را راضی خواهد کرد. مردم با گرانی می‌سازند ولی با فساد نمی‌سازند. عامل گرانی مردم و سو مدیریت است. اما قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با فساد جامعه را امیدوار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: در هر موردی که نهی از منکر می‌کنیم مردم می‌گویند این را ول کنید بروید جلوی فساد و اختلاس را بگیرید. مردم می‌گویند ما را می‌گیرید ولی دانه درشت‌ها را رها می کنید این تفکر اشتباه است اما خواسته جدی مردم است. اجازه ندهید عناصر قدرت در دستگاه قضائی مانع اجرای قانون شوند اجازه ندهید فکر کنند که در دستگاه قضا می‌توانند ورود کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار