کد خبر: ۴۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ابراز رضایت از روند مرمت مناطق سیل زده در مازندران گفت: در مجموع بسیج ۲۰ هزار مسکن ویژه سیل زدگان را در کشور احداث خواهد کرد.

سردار غلامحسین غیب پرور عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده سیمرغ در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ماه رمضان و روزه داری سبب تعطیلی کار مرمت مناطق سیل زده توسط جهادگران نشده بلکه سبب انگیزه مضاعف شده است افزود: ارزیابی من این است که واقعاً در مناطق سیل زده مازندران خوب کار شده است.

وی با ابراز رضایت از روند بازسازی مناطق سیل زده در مازندران گفت: تاکنون ۲۵۵ واحد مسکونی در سیمرغ تعمیر و مرمت شده و ۳۶۱ واحد نیز در دست احداث است و کار این واحدها ۱۲۰ روزه به پایان می رسد.

سردار غیب پرور با اظهار اینکه ساخت ۲۰ هزار واحد در مناطق سییل زده توسط بسیج انجام خواهد شده گفت: کار ساخت این واحدها توسط بسیج شروع شده و آنچه که مایه خوشبختی است اینکه همگرایی روزهای اول کماکان باقی است و سیل سبب همگرایی بین دستگاه ها و همه مردم شده است.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور با اشاره به حضور گروه های جهادی دانش آموزی در مناطق سیل زده عنوان کرد: خدا را باید به خاطر وجود مردمان مومن با انگیزه دینی و انقلابی شکر کرد که با اخلاص کامل در حال کار شبانه روزی هستند.

وی گفت: ماه رمضان امسال طعم دیگری از نوع دوستی و مهرورزی دارد و همان گونه که قول دادیم مردم را رها نمی کنیم تا روز آخر در کنار مردم باقی خواهیم ماند.

سیل اخیر به ۶۸۰۰ واحد مسکونی و تجاری در مازندران آسیب زد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار