کد خبر: ۴۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای فنی در برابر همه تخلفات، کم کاری ها، تولید محصولات بی کیفیت و غیراستاندارد با جدیت مقابله و ایستادگی کند.

علی محمد احمدی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای فنی استان افزود: شورای فنی و کمیته‌های آن در برابر کمترین تخلفات و کم کاری‌ها مقابله کنند.

وی بیان داشت: جلسات شورای فنی وهمه تصمیمات و مصوبات آن بسیار مهم است و این شورا و کمیته‌های آن نظارت دقیق خود را افزایش دهند.

احمدی تصریح کرد: کم کاری‌ها سبب بروز مشکلات فراوان می‌شود به عنوان مثال در سیل اخیر به دلیل بی توجهی‌ها و کم کاری‌ها در گذشته، یک سیلاب که برای ما رحمت است چه آسیب‌های جدی و خسارات بالایی را وارد کرد و مشکلات متعددی را گریبانگیر مردم کرد.

استاندار اظهار داشت: اگر به طور اصولی در برنامه‌ها، تصمیمات، نظارت‌ها و مصوبات شورای فنی استانداردها لازم رعایت و به کیفیت کارها توجه جدی شده و دقت لازم انجام می‌شد، به ابنیه ها، راه‌ها، ساختمانها و تأسیسات در سیل این همه خسارت وارد نمی‌شد.

احمدی افزود: مسیرهای مهمی مانند جاده بابامیدان – گچساران اندکی پس از احداث دچار خرابی و فرسایش شد و این امر به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم در احداث راههای مواصلاتی و نظارت بر اجرا و دقت در انتخاب مشاور و پیمانکار بود.

استاندار تاکید کرد: هرگونه کم توجهی در کار هر مدیر، مسئول و یا دستگاه اجرایی و کم کاری، بی نظمی و بی دقتی کم فروشی و پایمال کردن بیت المال و حق الناس است.

احمدی افزود: حفاظت تمام عیار از محیط زیست، منابع طبیعی، حریم رودخانه‌ها و جاده‌ها یک ضرورت اساسی است و آب منطقه‌ای استان در بحث منابع آبی و حریم رودخانه‌ها با جدیت و دقت عمل کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار