کد خبر: ۴۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: متأسفانه گزارشاتی در خصوص روزه خواری در سطح شهر کرمان وجود دارد و دستگاه‌های مرتبط باید با افراد خاطی برخورد جدی کنند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اداری استان کرمان گفت: باید به ماه رمضان و معنویات آن و مسئولیتی که در این ماه داریم توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت حرمت ماه رمضان بر همگان واجب است افزود: متأسفانه گزارشاتی در خصوص روزه خواری در سطح شهر کرمان وجود دارد که برخی افراد خیلی رعایت نمی‌کنند و دستگاه‌های مرتبط باید با آنها برخورد جدی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمت به مردم را باید جدی تر بگیرند و هم نظارت جدی داشته باشند.

وی بر طبق روایتی از پیامبر اسلام) (ص) گفت: نزدیک ترین و محبوب ترین مردم نزد خدا کسی است که به عیال و خانواده خود کمک کند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه روز قدس، روز اسلام است، گفت: در شرایط فعلی لازم است مردم و مسئولان در این راهپیمایی پر رنگ و جدی داشته باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) مسئولان ارشد و مجموعه‌های استان حضور جدی داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار