کد خبر: ۴۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان گفت: در سال ۹۷ کمیته امداد استان ۱۴۶ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت به خانواده‌های تحت حمایت خود پرداخت کرده است.

فرهاد کاظمی در سال ۹۷ کمیته امداد استان ۱۴۶ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت به خانواده‌های تحت حمایت خود پرداخت کرده است.

وی افزود: این نهاد در کنار واریز این مبلغ کمک معیشت، خدمات چشم‌گیری نیز در بخش‌های مسکن، اشتغال، درمان، تحصیل، ازدواج، بیمه‌های اجتماعی و سایر سرفصل‌های نیازهای خانواده‌های تحت حمایت ارائه داده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان با بیان اینکه به طور میانگین ماهیانه بیش از ۱۲ میلیارد تومان مستمری برای مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود، ادامه داد: این مبلغ هر ماه طی دو مرحله به افراد تحت حمایت پرداخت شده که نخستین مرحله از طریق این نهاد و مرحله دوم نیز همزمان با یارانه به حساب خانوارها واریز می‌شود.

کاظمی یادآور شد: میزان دریافتی مددجویان تحت حمایت در سال ۹۷ برای خانوارهای یک‌نفره ۱۶۱ هزار تومان، دونفره ۲۷۵ هزار تومان، سه‌نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره ۴۶۶ هزار تومان و پنج‌نفره و به بالاتر ۵۱۶ هزار تومان علاوه بر یارانه عمومی پرداختی بوده است.

وی با بیان اینکه افراد تحت حمایت این نهاد شامل سالمندان، افراد از کارافتاده، بیمار و زمین گیر و خانواده‌های ایتام و بی سرپرست است، بیان کرد: میزان مبلغ مستمری و کمک معیشت مددجویان در سال جدید نیز بر اساس مصوبه دولت و مجلس اعلام خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار