کد خبر: ۴۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان:
 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان گفت: رسانه های جمعی با اطلاع رسانی درست و به موقع نقش مهمی در ارتقاء روحیه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

عبید رستمی بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی پیرامون موضوع سوم خرداد و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در سنندج افزود: آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ ایران است روزی که با وجود همه نابرابری‌ها در جنگ، با جانفشانی‌های رزمندگان توانستند به ۵۷۸ روز اسارت خرمشهر پایان دهند.

رستمی با اشاره به تاریخ ساز بودن آزادی خرمشهر، ادامه داد: تاریخ جنگ به قبل و بعد از آزادی خرمشهر تقسیم می‌شود چون ما با دست خالی و با کمترین امکانات اولیه در حالی که حتی سیم خاردار نداشتیم توانستیم دشمن را شکست دهیم.

وی با اشاره به دلاوری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی، گفت: با فرماندهی دقیق و رشادت‌های دلاوران توانستیم ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر از دشمن بگیریم.

رستمی با بیان نقش مؤثر رسانه‌ها در پیروزی جنگ تحمیلی، افزود: نیروهای رسانه‌ای با انعکاس درست و به جای اخبار در آن دوران نقش خود را در تقویت روحیه حافظان این مرز و بوم بخوبی ایفا کردند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان جایگاه ارزشمند شهدا، گفت: امنیت امروز کشور مدیون خون شهداست و راه آنان باید ادامه یابد.

کد خبر 4623887

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار