کد خبر: ۴۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
استاندار قزوین گفت: جوانان سرشار از توانمندی، انرژی و استعداد هستند که باید از ظرفیت آنها در مدیریت و توسعه کشور بیشتر استفاده کنیم.

عبدالمحمد زاهدی ظهر چهارشنبه در جلسه معارفه مشاور جوانان استاندار قزوین که در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد اظهار داشت: جوان بودن بخش مهمی از جمیعت کشور یک ظرفیت و فرصت است که معمولاً به آن کمتر توجه کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بسیاری از موفقیت‌های کسب شده در کشور ناشی از اعتماد و به کار گیری جوانان شایسته و توانمند در کارها بوده است اما به نظر می‌رسد هنوز اعتماد لازم را برای سپردن کارها به جوانان نداریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید منصف باشیم و بپذیریم امروز نیازمند نشاط و شادابی بیشتری در عرصه مدیریت هستیم و خیلی از ما مدیران می‌توانیم کنار رفته و جایمان را به جوانان دهیم.

زاهدی گفت: البته در بسیاری از مسائل نیازمند حضور افراد پیش کسوت و با تجربه هستیم اما باید به تدریج برخی مدیریت‌ها را به جوانان واگذار کنیم تا بسترسازی برای تربیت مدیران آینده شکل بگیرد.

وی بیان کرد: باید به دیگران هم فرصت دهیم و رقابت پذیر باشیم و به ایده‌ها و توانمندی‌های دیگران اهمیت دهیم و همه چیز را برای خود نخواهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی است تا در رفتار خود بازنگری کنیم و به جای سیاسی کاری و حواشی که هیچ فایده‌ای برای مردم ندارد به فکر خدمت کردن و انجام کارهای مهم باشیم و از غافله عقب نمانیم.

زاهدی تصریح کرد: درگیری‌های سیاسی هیچ سودی برای مردم ندارد و ما را نیز از مسائل اخلاقی و دینی دور می‌کند.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف بیان کرد: خوشبختانه هم در کشور هم استان قزوین از جوانان شاخص و توانمندی برخورداریم که تلاش کرده‌ایم در حد امکان از این ظرفیت برخوردار باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با تعیین مشاور جوانان زمینه انتقال خواسته‌ها و مشکلات جوانان به حوزه استانداری و حل آنها بیش از گذشته مهیا شود.

محمد نور محمدی به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان منصوب شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار