کد خبر: ۴۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
رئیس سازمان اوقاف:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: با اجرای طرح های اقتصادی بامشارکت بخش خصوصی از ظرفیت موقوفات برای رونق تولید و اشتغال در شرایط تحریم استفاده خواهیم کرد.

 

ظرفیت موقوفات را در رونق تولید و ایجاد اشتغال بکار می گیریم

 

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی پیش از ظهر چهارشنبه در سفر به قزوین در نشست با مدیرکل، معاونان و کارشناسان اداره اوقاف استان طرح‌های نیمه تمام سرمایه گذاری، مشکلات حقوقی و مالی موقوفات و طرح‌های سرمایه گذاری ارائه شده را مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام خاموشی در ین جلسه اظهار داشت: انسان مؤمن نباید دچار روزمرگی و رخوت شده و از کارهای نو و خلاقانه دوری کند.

وی بیان کرد: همواره باید عبادت را جدی بگیریم و به خدا نزدیک شویم و فرایض دینی را با خلوص نیت انجام دهیم تاازبرکاتش برخوردار شده و به کارهای خود معنویت بخشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یادآور شد: اگر کارهای ما با نگاه عبادی و معنوی باشد خداوند به آن برکت میبخشد.

خاموشی اضافه کرد: در طول تاریخ موقوفات ما با نیت خیرخواهانه شکل گرفته و اداره شده و چون بانیان آن نیت قربت داشتند از این صدقه جاریه بسیاری برخوردار شده‌اند.

ظرفیت موقوفات در رونق تولید استفاده می‌شود

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید اظهار داشت: در کشور ظرفیت‌های مغفول مانده زیادی داریم که اگر مورد توجه قرار گیرد می‌تواند فرصتی برای رونق تولید باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یادآور شد: با استفاده از ظرفیت وقف می‌توانیم به تقویت نظام بهینه سازی تولید و اشتغال و دور زدن تحریم‌ها کمک کنیم.

وی بیان کرد: توجه به تأمین درآمد پایدار موقوفات، توسعه فعالیت‌های آموزشی و کمک به رونق تولید در برنامه‌های اتفاق بیفتد. هم برکت داشته باشد و هم دستاورد … آموزش خیلی مهم است به آن اهمیت خواهیم داد...

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار