کد خبر: ۴۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ۶۳۲ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: ۱۲۲ واحد از این بین صنعتی و ۵۱۰ واحد کشاورزی هستند.

به گزارش آرانیوز، بهروز اسودی صبح سه شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری سرخه با بیان اینکه ۷۱ درصد از تسهیلات رونق تولید سال گذشته به واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف اختصاص یافته است، بیان داشت: ۶۳۲ واحد تولیدی استان توانستند تسهیلات رونق تولید را دریافت کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۲۲ واحد صنعتی و ۵۱۰ واحد کشاورزی توانستند ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید را دریافت و به توسعه اشتغال زایی و تولید استان کمک کنند.

دبیر کارگروه رونق تولید استان سمنان با بیان اینکه ۲۳۴ پرونده تسهیلات واحدهای تولیدی استان برای پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال وام در بانک‌های عامل استان در حال بررسی است، تاکید کرد: با پایان عملیات عقد قرار داد و تضامین این وام‌ها پرداخت می‌شود.

اسودی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۸۶۸ واحد متقاضی تسهیلات رونق تولید در سطح استان سمنان پرونده یک هزار و ۱۳۱ واحد در دو بخش صنعتی و کشاورزی در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی استان بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسات قبلی کارگروه، مشکلات ۷۵۹ واحد تولیدی استان سمنان بررسی و یک هزار و ۷۲۲ مصوبه برای رفع موانع تولید تصویب شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار