کد خبر: ۴۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
سرخه - استاندار سمنان بابیان اینکه همکاری و مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید به شکوفایی اقتصاد استان کمک می‌کند، گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان چهار درصد رشد داشت.

به گزارش آرانیوز، علیرضا آشناگر صبح سه‌شنبه در یک‌صد و پنجاهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری سرخه بابیان اینکه بانک‌های عامل نسبت به جلسه گذشته در پرداخت تسهیلات رشد چهاردرصدی داشتند، ابراز داشت: برای رسیدن به شکوفایی و پیشرفت در استان و همچنین کاهش بیکاری و تحقق شعار سال می‌بایست به سمت رفع موانع تولید گام برداشت که همکاری بانک‌ها در این اقدام می‌توان بسیار مؤثر باشد.

وی بابیان اینکه تاکنون یک هزار و ۸۶۸ واحد صنعتی در استان سمنان متقاضی تسهیلات رونق تولید شدند، اضافه کرد: از این تعداد پرونده یک هزار و ۱۳۱ واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید در کمیته تخصصی موردبررسی قرار گرفت که به بانک‌های عامل معرفی شدند.

استاندار سمنان بابیان اینکه در این نشست به پرداخت تسهیلات به ۵۵ طرح به ارزش ۵۱۱ میلیارد ریال موافقت شد، ابراز داشت: امیدواریم این واحدها بتوانند با دریافت تسهیلات مناسب مجدد به چرخه تولید بازگردند و باعث پیشرفت توسعه استان شوند.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: این مهم می‌طلبد تا با توجه به شرایط اقتصادی و نیاز کشور به امر حمایت از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی، تلاشی مضاعف برای تسهیل در امر پرداخت تسهیلات و رونق تولید و اشتغال صورت گیرد.

وی لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی سرخه را نیز ضروری خواند و افزود: انتظار می‌رود فرمانداران به همراه بانک‌ها برای رفع این موانع تلاش کنند زیرا هر چه در این زمینه بیشتر اقدام شود به همان نسبت اقتصاد شکوفاتری در استان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان به همراه اعضای کارگروه طی سفری به سرخه، از دو واحد تولیدی بازدید کردند مسائل و مشکلات این واحدها موردبررسی قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار