کد خبر: ۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
بجنورد- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: توسعه زیرساخت‌ها، صنعت گردشگری اسفراین را رونق می‌بخشد.

به گزارش آرانیوز، حبیب یزدان پناه در دیدار با فرماندار اسفراین ضمن پیگیری مسائل شهر تاریخی بلقیس و روستای هدف گردشگری روئین، اظهار کرد: توسعه گردشگری گامی در جهت ایجاد نشاط آفرینی در جامعه است.

یزدان پناه افزود: برای توسعه صنعت گردشگری از جمله رونق و توسعه شهر تاریخی بلقیس اسفراین، باید زیرساخت‌ها فراهم شود که برای این منظور می‌توان از مشارکت برخی دستگاه‌ها و نهادهایی چون شهرداری استفاده کرد.

وی عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی خادم و مورد اعتماد مردم است و باید تلاش شود تا مردم خدمات ارائه شده از سوی این سازمان را به صورت ملموس مشاهده کنند.

فرماندار اسفراین نیز در این دیدار با بیان اینکه اسفراین ظرفیت‌های خوبی جهت توسعه گردشگری دارد، گفت: این شهرستان به دلیل تعدد آثار تاریخی، ظرفیت‌های خوبی جهت توسعه صنعت گردشگری و افزایش بوم گردی دارد.

طاهر رستمی اظهار کرد: این شهرستان با داشتن مناطق بکر طبیعی، مردم مهمان‌پذیر و آثار تاریخی و فرهنگی، می‌تواند بیش از این توسعه یابد و در زمینه گردشگری سرآمد دیگر شهرهای استان شود.

وی با تأکید بر اینکه باید زیرساخت‌ها به منظور توسعه گردشگری تقویت شود، تصریح کرد: به دلیل محدودیت در اعتبارات استانی باید از ظرفیت اعتبارات در سطح ملی بهره جست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار