کد خبر: ۴۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
مشهد-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:امروزه اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی در زمینه رونق تولید و اشتغال جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش آرانیوز، محمد سنجری سه شنبه ظهر در جلسه پیگیری و رسیدگی به مشکلات شرکت‌های تعاونی استان در محل شرکت تعاونی الماس شهد زمزم مشهد اظهار کرد: امروزه اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی در زمینه رونق تولید و اشتغال نقش و جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده‌اند، به همین جهت با بازدیدهای دوره‌ای از شرکت‌های تعاونی استان در تلاش هستیم موانع موجود بر سر راه آنها را شناسایی کرده و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مشکلات را بر طرف کنیم.

وی افزود: شبکه تعاونی‌ها نقش انکار ناپذیری در تولید و اشتغال در جامعه دارند و شرکت‌های تعاونی می‌توانند با بهره مندی از ایده‌های نوین و خلاق، شناخت نیاز بازار مصرف و زمینه‌های جذب سرمایه، موجبات شکوفایی اقتصادی و اجتماعی را فراهم کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: بدون شک ارتقا سطح کیفی محصولات تولیدی و تقویت شرکت‌های تعاونی می‌تواند اثرات بسیار مطلوبی بر تقویت و رونق تولید و هدایت جامعه به سمت مصرف کالای داخل داشته باشد.

وی گفت: در شرایطی که اشتغال یکی از مشکلات جامعه امروز است توجه و بهره برداری از ظرفیت عظیم تعاونی‌ها در مسیر تقویت تولید ملی و هدایت منابع به سمت تولید داخل می‌تواند زمینه‌های رونق تولید را فراهم آورد.

سنجری تصریح کرد: بخش تعاون یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند شعار سال در آن تحقق یابد به همین جهت همه باید در سال جاری تلاش و همکاری کنند تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های این بخش به درستی استفاده کنیم.

وی گفت: تعاونی‌ها نقش سازنده‌ای در تولید و توسعه اشتغال در کشور دارند و در سال جدید در تلاش هستیم به صورت ویژه مشکلات شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها را با همکاری بانک توسعه تعاون، اتاق تعاون استان، اداره کل تأمین اجتماعی و دستگاه‌های مرتبط پیگیری و رصد کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار