کد خبر: ۴۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
تهران- استاندار تهران گفت: بی طرفی فرمانداران از شاخصه های مهم برگزاری انتخابات پرشور است.

به گزارش آرانیوز، انوشیروان محسنی بندپی صبح سه شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی گفت: آنچه که در انتخابات برای ما مهم است در وهله اول تلاش برای مشارکت معنادار و حضور حداکثری مردم در انتخابات است و این قدرت معنایی نظام محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از پیش شرط‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کردن بسترهای رقابتی برای همه کاندیداها است، از طرفی دسترسی مردم به صندوق‌های رأی برای مردم باید سهل الوصول باشد.

استاندار تهران خواستار آموزش مستمر همه عوامل برگزاری انتخابات شد و گفت: آموزش عوامل یکی از الزامات اساسی برای برگزاری انتخابات است، برگزاری انتخابات نیازمند آموزش‌های مستمر و روزآمد مجریان انتخابات است و برای آموزش مجریان برنامه داریم و به کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان تهران تاکید شده که اعتبارات مالی مربوط به برگزاری انتخابات به مرور و بر اساس جدول زمان بندی به فرمانداری‌ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: بی طرفی فرمانداران در انتخابات یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های برگزاری انتخابات پرشور است و این امر به منزله صیانت از آرای مردم است.

بر اساس این گزارش، گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری و رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران نیز در این جلسه گفت: بنا به ابلاغ وزارت کشور در ۳ استان تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است.

وی افزود: ستاد امنیت انتخابات استان تهران نیز آغاز به کار کرده اما در چارچوب ستاد انتخابات استان تهران حرکت می‌کند و به نظر می‌رسد برگزاری همایش توجیهی با حضور تمامی عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران ضروری باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار