کد خبر: ۴۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
بوشهر - معاون عمرانی استاندار بوشهر بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات آب در شهرستان عسلویه تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز، مهرداد ستوده ظهر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه اظهار داشت: با توجه به تحریم ظالمانه آمریکا و به لحاظ شرایط واقعی امروز کشور نیازمند تلاش شبانه‌روزی مدیران هستیم و هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند مانع پویایی خلاقیت و تلاش دستگاه‌های اجرایی شود.

ستوده افزود: شرکت آبفا و آبفار موظف هستند هر دو هفته یک بار گزارش عملکرد خود در شهرستان عسلویه را ارائه دهند و با راهکارهای کوتاه مدت انشاالله بتوانیم مشکلات کم آبی شهرستان را به حداقل برسانیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: امسال هم تمرکز حوزه معاونت عمرانی استانداری بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان است تا با به ثمر رسیدن پروژه‌های نیمه تمام باعث جلوگیری از یاس و ناامیدی مردم شویم.

فرماندار عسلویه نیز اظهار داشت: مشکلات واقعی که مردم با آن مواجه هستند را نمی‌توان کتمان کرد و اگر صدای شورایی بلند می‌شود به دلیل مشکل کم آبی است لذا اگر تصمیمات مؤثر گرفته شود و پیگیری شود حتماً رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

عبدالنبی یوسفی یادآور شد: اگر میزان آب دریافتی را به ما اعلام کنند شهرستان می‌تواند توزیع آب را مدیریت کند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر به همراه فرماندار عسلویه، مدیران آب استان، مدیرکل بحران استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان عسلویه از پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه در حوزه‌های آب، نوسازی مدارس و راه و شهرسازی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید از روند پیشرفت مدرسه شهید رجب بیدخونی، بزرگراه بزباز بندو، مسیر دهنو اخند، سد اخند، مجتمع فرهنگی عسلویه و مجتمع آبرسانی چاه مبارک بازدید به عمل آمد و از نزدیک با شنیدن مشکلات از زبان دهیاران و اعضای شوراهای روستایی در جریان مشکلات شهرستان قرار گرفت.

در پایان این بازدید جلسه‌ای با ریاست معاون عمرانی استانداری بوشهر در سالن فرمانداری عسلویه برگزار شد.

در آغاز جلسه اعضای شورای شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه نظرات و دیدگاه‌های خود را در زمینه اشتغال، کم آبی، آلودگی هوا و سایر مشکلات شهرستان بیان کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار