کد خبر: ۴۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
مدیر عامل ایسنا گفت: روابط عمومی‌ها عملیاتی کار نمی‌کنند که رسانه‌های فیک پیشتاز می شوند.

به گزارش آرانیوز، دکتر علی متقیان عصر دوشنبه، 30 اردیبهشت ماه 98 در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر احمدی، استاندار افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه ها یکی از گروه‌های گمنام در هر تشکیلات هستند.

وی اظهارکرد: روابط عمومی یک مدیریت راهبردی و عملیاتی است که همواره با مظلومیت و مهجوریت همراه بوده‌اند و یکی از مشکلات اینست در ادارات و وزارتخانه‌ها هر کارمندی که جایی ندارد به آن جا می‌آورند در صورتی که روابط عمومی متکی به تفکر، دانش و فن‌آوری اطلاعات است.

 

مدیر عامل ایسنا خاطرنشان کرد: اگر روابط عمومی ها کار خود را به درستی انجام ندهند مدیریت به دست رسانه‌های فیک می‌افتد. این گونه رسانه‌ها نه مسئولیت‌پذیر بوده و نه پاسخگو هستند و چون روابط عمومی‌ها عملیاتی کار نمی‌کنند این گونه رسانه‌ها پیشتاز می شوند.

متقیان تصریح کرد: اگر روابط عمومی عاشق کار خود نباشد جایگاهش حفظ نمی‌شود و روابط عمومی که عاشقانه کار می‌کند با کار بخشنامه‌ای در روابط عمومی ره بجایی نمی برد . روابط عمومی باید عالم به تشکیلات باشد، تبلیغات اثرگذار و نه آزار دهنده داشته باشند و جهت‌دهی به افکار عمومی دهد . 

وی با اشاره به ارتباط روابط عمومی با رسانه‌ها و خبرنگاران ادامه داد: روابط عمومی ها باید به گونه‌ای با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند که خبرنگار مجبور نشود اخبار تشکیلات را از طریق کارمندان و احیانا افراد نااهل دریافت کنند . 

مدیر عامل ایسنا عنوان کرد: یکی از کارهای روابط عمومی خبررسانی و اطلاع رسانی است و می تواند بعنوان بازوی خبرگزاری و رسانه باشد. خبرنگاران را تشکیلات خود بدانند و رابطه صمیمانه داشته باشند و به سوالات مردم پاسخگو باشند و به کمک خبرگزاریها سوالات عام دستگاهها را اطلاع رسانی کنند.

متقیان بیان کرد: روابط عمومی حتما لازم نیست به امکانات مجهز باشد بلکه روابط عمومی خوب با یک موبایل هم کار خود را انجام می‌دهد و باید بدانیم که امروز همه در اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند و مردم همه چیز را می دانند و به زبانی سخن بگویند که مردم به ما اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا یک خبرگزاری مرجع است، اضافه کرد: ایسنا بعنوان خبرگزاری اثرگذار در کشور است.


انتهای پیام

  

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار