کد خبر: ۴۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
زنجان-رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان از برگزاری ورزش‌های همگانی در ۵۷ پارک و ایستگاه ورزشی در استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه صبحگاهی در پارک‌ها از ۷ تا ۹ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز، محمد کریم رحیم زاده از برگزاری ورزش‌های همگانی در ۵۷ پارک و ایستگاه ورزشی در استان زنجان خبر داد و افزود: برنامه صبحگاهی در پارک‌ها از ۷ تا ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ مربی در حوزه ورزش‌های همگانی در استان زنجان، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته ۲ هزار مربی در حوزه ورزش‌های همگانی تربیت شده‌اند که برای ۱۰ درصد از این مربیان اشتغال ایجادشده و مشغول مربی‌گری هستند.

رحیم زاده تأکید کرد: برنامه ورزش همگانی در پارک‌ها با مشارکت شهرداری و شورای شهر زنجان انجام می‌گیرد که امیدواریم این همکاری در سال ۹۸ باقوت بیشتری تداوم پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر ۶۷ مربی در شهر زنجان ورزش همگانی را در پارک‌ها و بوستان‌ها انجام می‌دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت هیئت‌های ورزش همگانی در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود، ابراز کرد: ورزش همگانی بانوان در هفت رشته فعال است.

کریم زاده با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته دوره‌های آموزشی در زنجان برگزار می‌شود، گفت: ۶۸ رشته مختلف ورزشی در هیئت ورزش‌های همگانی فعال است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار