کد خبر: ۴۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بوشهر - جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آمریکا در مقابل ایران اسلامی یک شکست خورده تمام عیار است.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح یکشنبه در آئین معارفه جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در بحث گام دوم انقلاب هنوز حتی از سوی نیروهای انقلابی هم کاری نشده است.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی رفتارهای ما باید در عرصه‌های خانواده، اجتماع و ادارات اساسی تغییر کند بیان کرد: با رفتارهایی که ما داریم به تمدن نوین اسلامی نخواهیم رسید.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بیداری اسلامی برگرفته از مقاومت ملت ایران است و این تفکر به خوبی مقابل دشمن ایستاده است، افزود: آمریکا در مقابل ایران اسلامی یک شکست خورده تمام عیار است.

وی با بیان اینکه حربه آخر آمریکا برای شکست ملت ایران حربه اقتصادی است، افزود: ملت ایران با مقاومت در این جنگ نیز پیروز خواهد بود و سربلندی در این جنگ فروپاشی این شیطان بزرگ است.

دشتی با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده و باعث عصبانیت دشمنان شده، گفت: بدخواهان ملت ایران از روحیه شهادت‌طلبی ما وحشت دارند و بدانند که راه امام حسین (ع) توسط جوانان باغیرت ایران ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: آن کسانی که رو به افول و نابودی هستند، آمریکا و قدرت‌های شیطانی منطقه‌اند و همین حالا نیز نشانه‌های آغاز این افول، روشن است.

دشتی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان فروپاشی آمریکا و اروپا را به زودی خواهند دید، تصریح کرد: آمریکایی‌ها، عزت و قدرت ما را نشانه گرفته‌اند و با اصل انقلاب و مردم غیور ایران مخالف هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار