کد خبر: ۴۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
بیرجند- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: نهضت قرآن‌آموزی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود.

به گزارش آرانیوز، علی اصغر موسوی‌کیا صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در زمینه سلامت باید به چهار جنبه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی توجه داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حوزه اجتماعی با آسیب‌های فراوانی رو به رو هستیم که به سلامت جسم و روان نیز صدمات جدی وارد می‌کند.

موسوی کیا با اشاره به اینکه توجه به سلامت معنوی در کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی تأثیرگذار است، ادامه داد: سلامت معنوی جامعه نیز جز با تمسک به قرآن‌کریم و فرامین نورانی کلام وحی میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاوت و ظاهر قرآن تنها دروازه ورود انس با کلام وحی است، افزود: در انس با قرآن نباید تنها به ظواهر آیات قرآن توجه شود بلکه فراتر از آن فهم، تدبر، تفسیر و عمل به قرآن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی نیازمند سازمان نهضت قرآن‌آموزی در کشور و خراسان‌جنوبی هستیم تا کاستی‌های گذشته در حوزه قرآنی جبران شود.

موسوی کیا یادآور شد: هر چند در سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی رخ داده است ولی نسبت به دریای عمیق وحی هنوز کم کاری‌های فراوانی مشاهده می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار