کد خبر: ۴۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کرج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی استان مطالبه جدی فعالان اقتصادی، صنعتگران و تجار البرزی است.

به گزارش آرانیوز، جهانگیر شاهمرادی ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز، اظهار کرد: نیازمند چاره‌اندیشی برای رفع موانع موجود بر سر راه ایجاد سایت نمایشگاه بین‌المللی استان هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر ظرفیت‌های موجود استان، بیان کرد: در این استان وجود فرودگاه پیام نیز یک فرصت و ظرفیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: برای پویایی و گسترش فعالیت‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف ازجمله صنعت، کشاورزی و گردشگری لازم است که چالش‌های پیش روی سایت نمایشگاه بین‌المللی هرچه زودتر رفع شود.

مجاورت نمایشگاه و پایانه صادراتی در نزدیکی فرودگاه پیام

شاهمرادی با تأکید بر اینکه وجود مزیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی بیشمار در البرز زیبنده نیست که این استان هنوز از داشتن محل دائمی نمایشگاه و پایانه صادراتی محروم باشد، گفت: رئیس‌جمهور به استان البرز و تخصیص اعتبار جهت احداث نمایشگاه بین‌المللی توجه ویژه‌ای داشته‌اند. از طرفی فعالان اقتصادی، صنعتگران و تجار نیز بارها این مهم را به‌عنوان یک مطالبه مطرح کرده‌اند و پیگیری این مطالبات و خواسته‌ها به عزمی جزم نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبات صورت گرفته نمایشگاه بین‌المللی و پایانه صادراتی باید در کنار هم احداث شود، بیان کرد: مجاورت این دو در نزدیکی فرودگاه پیام نیز امری مهم است که به‌یقین با فعال بودن این سه فاکتور اقتصادی رشد صادرات، پویایی اقتصاد و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار