کد خبر: ۴۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
اردبیل - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: عرضه شکر برای مصارف خانگی در استان اردبیل بدون محدودیت انجام می‌شود.

به گزارش آرانیوز، به نقل از استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان تصریح کرد: در حوزه صنفی و صنعتی نیز توزیع شکر بر اساس میزان مصرف و تولید محصول انجام می‌شود.

وی بیان داشت: تمام واحدهایی که برای دریافت سهمیه شکر معرفی می‌شوند مورد نظارت واقع شده و میزان مصرف و تولید محصول آنها رصد می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل همچنین بر استخراج صنایع پرمصرف شکر تاکید کرد و افزود: توزیع شکر برای این صنایع به دلیل مصرف عمومی به صورت سهمیه انجام می‌شود و باید روند عرضه آن کنترل شود.

وی همچنین از ادامه روند نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در استان خبر داد و یادآور شد: در صورت مازاد بودن مرغ تولیدی در استان پشتیبانی امور دام استان نسبت به خرید تضمینی و انبار آن در سردخانه اقدام می‌کند.

عزیزی اضافه کرد: با اقدامات انجام گرفته در راستای تأمین نهاده‌های دامی به صورت سهمیه‌های دولتی افزایش قیمت مرغ متوقف شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار