کد خبر: ۴۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
اردبیل – استاندار اردبیل توسعه اشتغالزایی در این استان را در گرو اجرای طرح‌های بزرگ و توجه به طرح‌های صادرات محور دانست.

به گزارش آرانیوز، اکبر بهنام جو ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اردبیل افزود: اجرای طرح‌های بزرگ و طرح‌هایی با قابلیت صادرات محور باید در اولویت اشتغالزایی استان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال اجرای اینگونه طرح‌ها در اولویت اقدامات اشتغالزایی قرار خواهد گرفت، متذکر شد: راه اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای در حوزه کشاورزی از جمله این اقدامات بوده که باید در راستای توسعه صادرات و ارزآوری دنبال شود.

به گفته استاندار اردبیل برای خروج از وابستگی به تک محصولی باید تولیدات صادرات محور را افزایش داده و به این طریق میزان اشتغالزایی را نیز بالا ببریم.

وی با تاکید بر هماهنگی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اعطای تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف بیان داشت: دستگاه‌ها باید نظارت مستمری از طرح‌هایی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند داشته باشند تا روند اجرای تسریع شود.

بهنام جو با اشاره به اولویت اشتغالزایی در این استان طی سال گذشته یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام گرفته امسال نیز روند اشتغالزایی در اردبیل با جدیت دنبال خواهد شد.

وی در این خصوص برلزوم تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغال در بخش‌های مختلف خانگی، اشتغال روستایی و فراگیر تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار