کد خبر: ۴۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان به میزان خاموشی برق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: میزان خاموشی برق در سال ۹۷ از ۱.۱۸ صدم دقیقه به زیر ۱.۹ دقیقه در سال جاری رسیده است.

به گزارش آرانیوز، علیرضا علیزاده به میزان خاموشی برق در استان زنجان اشاره کرد و افزود: میزان خاموشی برق در سال ۹۷ از ۱.۱۸ صدم دقیقه به زیر ۱.۹ دقیقه در سال جاری رسیده است.

وی اظهار کرد: طی سال ۹۲ خاموشی برق در استان زنجان ۲.۱۶ درصد، در سال ۹۳ حدود ۱.۹۳ درصد و طی سال ۹۴ خاموشی برق در استان زنجان ۱.۶۵ صدم دقیقه بود که در سال ۹۵ به ۱.۴۶ صدم دقیقه و در سال ۹۶ هم به ۱.۲۵ صدم دقیقه رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: شرکت توزیع برق زنجان در راستای بهبود شاخص‌های بهره‌برداری و کاهش زمان خاموشی در اثر تعمیرات و افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

علیزاده به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: شرکت برق استان زنجان در راستای تحقق شعار سال استقبال لازم از سرمایه‌گذاران را دارد و زیرساخت لازم برای حضور سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

علیزاده تأکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش و ۴۶ دهستان را بر عهده دارد.

وی بابیان اینکه ۵۲ درصد مصرف انرژی برق در بخش صنعت است، ابراز کرد: شرکت توزیع برق استان زنجان همکاری خوبی را با حوزه صنعتی دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار