کد خبر: ۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
مشهد- قاضی دادگاه پدیده گفت: برخی مدیران بدون توجه به هشدارهای ارائه شده توسط دستگاه قضائی، اقدامات مؤثری در جهت پیشگیری از وقوع تخلف متهمین پرونده به انجام نرساندند.

به گزارش آرانیوز، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی منصوری با تشریح روند رسیدگی به پرونده پدیده در مراحل مختلف دادرسی گفت: به تمامی اطراف این پرونده (شکات، وکلا و متهمان) توصیه می‌کنیم تا در نهایت صداقت با دادگاه همکاری کنند تا ضمن اجرای دقیق قانون، حقوق شکات و سهامداران محترم محفوظ باشد.

پس از ارائه تذکرات لازم توسط رئیس دادگاه، قاضی منصوری از نماینده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواست تا در مورد عملکرد این سازمان در حوزه تبلیغات شرکت پدیده توضیحات خود را ارائه کند و در ادامه قاضی از نماینده آب منطقه‌ای خراسان رضوی خواست تا مطالب خود را به محضر دادگاه تقدیم کند.

نماینده آب منطقه‌ای خراسان رضوی، عدم ضوابط قانونی در حوزه این سازمان توسط متهمین را از جمله تخلفات روی داده ذکر کرد.

قاضی منصوری با اشاره به قصورات و تخلفات متعدد متهمین این پرونده گفت: از مدیران ادارات و سازمان‌های دارای مسئولیت انتظار می‌رفت تا در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی توسط متهمین؛ مراتب را از طرق قانونی پیگیری می‌کردند اما متأسفانه مسئولان وقت بدون توجه به هشدارهای ارائه شده توسط دستگاه قضائی، اقدامات مؤثری در جهت پیشگیری از وقوع تخلف متهمین پرونده به انجام نرساندند.

وی از تمامی شکات خواست تا شکایت خود را به محضر دادگاه تقدیم کرده تا نسبت به تمامی آن‌ها تصمیم لازم قانونی اتخاذ شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار