کد خبر: ۴۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
بیرجند-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن خراسان جنوبی ۲۶ اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش آرانیوز، ناصر نبی زاده صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: جشن رمضان در رمضان سال جاری با برگزاری ۷۵ برنامه چون نشست‌های تخصصی، محافل قرآنی، تجلیل از چهره‌های قرآنی و جلسات قرآنی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه قرآن خراسان جنوبی به عنوان مهمترین برنامه جشن رمضان از ۲۶ اردیبهشت تا یکم خرداد در سالن شمار ۲ حسینیه جماران برگزار می‌شود.

نبی زاده با اشاره به اینکه محصولات نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود، ادامه داد: ۲۰ درصد تخفیف از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۲۰ درصد تخفیف نیز از سوی ناشران خواهد بود.

وی گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی از ساعت ۱۷ تا ۲۳ خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در نمایشگاه ۶۰ غرفه برپا می‌شود که ۳۰ غرفه برای نشر مکتوب، ۱۰ غرفه برای نشر دیجیتال ،۱۰ غرفه برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی و ۱۰ غرفه نیز برای مؤسسات قرآنی و فرهنگی خواهد بود.

نبی زاده با بیان اینکه از ۶۰ غرفه ۱۳ غرفه مربوط به ناشران و نمایندگی‌های نشر خراسان جنوبی است، گفت: در طول ماه مبارک رمضان در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی ۶۱۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد که گاه تنها کانون برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در برخی روستاها هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار