کد خبر: ۴۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه کمبودی در بازار نداریم گفت: صف بستن‌ها و هجوم برای خرید مشکل فرهنگی و ناشی از نبود اعتماد است.

به گزارش آرانیوز،محمد امامی امین، صبح سه شنبه در جلسه مقابله با تحریم‌ها با بیان اینکه بخشی از افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما شاهد زیاده خواهی برخی تولیدکنندگان نیز هستیم اظهار داشت: کارخانه‌ها موجودی دارند اما به دنبال افزایش قیمت هستند و به همین علت تولیداتشان را به بازار عرضه نمی‌کنند.

امامی امین افزود: همه کارخانه‌های تولیدی به دنبال افزایش قیمت هستند و از همین رو هم اجناس تولیدی خود را به بازار نمی‌فرستند و واقعیت این است که کمبود و کسری کالایی را در بازار نداریم و به محض مشاهده کمبود می‌توانیم بازار را اشباع کنیم.

وی در ادامه گفت: سازمان حمایت از مصرف کننده جلسه‌های مکرری برگزار می‌کند تا بتواند قیمت متعادلی که هم مصرف کننده و هم تولیدکننده متضرر نشوند، ارائه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پاسخ به پرسشی درباره دلایل خرید هیجانی و هجوم برای خرید در بین بخشی از اقشار جامعه نیز گفت: متأسفانه این صف بستن‌ها و هجوم برای خرید، مشکلی فرهنگی و همچنین ناشی از نبود اعتماد است.

امامی امین بیان داشت: کسانی که وعده‌ای به مردم می‌دهند باید به قول خود عمل و مردم نیز به مسئولان فرصت دهند تا به اندازه نیاز تأمین کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار